Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 29, 2010
Image Size
502 KB
Resolution
1275×1650
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,794
Favourites
62 (who?)
Comments
29
Downloads
23
×
Chicken by XFiercexxx Chicken by XFiercexxx
Gee, I wonder who won~?

My second real work on Photoshop Elements ^^ If anyone knows some good tutorials can you link me?

This took forever but it was totally worth it.

I hate how Naruto's arms turned out and Kakashi looks kinda...odd? but overall I'm really satisfied and I really love it XDDD

I love drawing Team 7 and after I'd already linearted it, it occured to me that it would have been funnier if it were Sasuke on SAKURA'S shoulders ;P maybe another time.

Naruto, Sasuke, Sakura and Kakashi (c) Masashi Kishimoto

This is a fan work but please dont edit, recut or redistribute.

Happy summer everyone~!
Add a Comment:
 
:icondolphinmoon11:
dolphinmoon11 Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
I like it :D Its cute
Reply
:iconhanji-no-yurikana:
Hanji-No-Yurikana Featured By Owner Sep 2, 2010
lol Naruto :D
Reply
:iconkidicarusrocks:
KidIcarusRocks Featured By Owner Jun 9, 2010
.........wait for it, wait for it, wait for it................ *splash* XDXDXDXDXDXDXDXDXDXD YESH! EPIC WIN! XDXDXDXD
Reply
:iconxfiercexxx:
XFiercexxx Featured By Owner Jun 10, 2010
XDDDD Thanks for the comment! :P
Reply
:iconkidicarusrocks:
KidIcarusRocks Featured By Owner Jun 10, 2010
XD Yup!
Reply
:iconasamioftheuchihaclan:
AsamiOfTheUchihaClan Featured By Owner Jun 7, 2010
nice job. I like the clouds and the water. Like the facial expressions.
...It would indeed be funny if sasuke was on sakura's shoulders!! :D
Reply
:iconchecker-bee:
Checker-Bee Featured By Owner Jun 1, 2010  Hobbyist General Artist
nice job! yeah, it would be funny, but sakura would just faint if that ever happened! lol!! I'm a Gimp user myself, but i still admire and envy photo-shoppers! cute idea and well done! i like it :D
Reply
:iconxfiercexxx:
XFiercexxx Featured By Owner Jun 2, 2010
I usually use GIMP actually! ^^ I recently got photoshop as a gift and I ADORE it.

XDDD Haha my version of Sakura wouldnt ;) Aka the non-sexist version that Kishimoto puts out, he honest to god has no idea how to write a heroine. It sometimes makes me angry and other times just makes me laugh!

I'm so glad you liked it! Thank you so much :)
Reply
:iconbetsy268:
betsy268 Featured By Owner May 30, 2010  Hobbyist General Artist
:aww: good job!
is perfect drawing!

---
a point is the starting point and then hand follows the impulses of the heart and gives us life,then comes the color that fills us with joy :hexentanz:
Reply
:iconxfiercexxx:
XFiercexxx Featured By Owner May 30, 2010
thanks so much ^^
Reply
:iconcatgirl914:
catgirl914 Featured By Owner May 29, 2010  Hobbyist Digital Artist
Its good!
I absolutely love the way you do clouds :)
Me and my friends were going to play chicken today, but the creek water was too deep and i didnt want to drown lol
Reply
:iconxfiercexxx:
XFiercexxx Featured By Owner May 29, 2010
Aww, thank you ^^ I'm very glad you like it! It's actually pretty easy though; there's a special brush in Photoshop that kinda looks fluffy, if you set the opacity down and go over it a bit then you should get the same effect :)
Reply
:iconcatgirl914:
catgirl914 Featured By Owner May 30, 2010  Hobbyist Digital Artist
Thanks for the tip :)
Reply
:iconxfiercexxx:
XFiercexxx Featured By Owner May 30, 2010
You're welcome ^^
Reply
Flagged as Spam
:iconxfiercexxx:
XFiercexxx Featured By Owner May 29, 2010
Geez, no need to get nasty.

Just because I'm not a fantastic artist doesn't mean I shouldn't try. I practice and practice and eventually I will make something nice, but in the meantime? I'm very proud of it, because I worked hard and it's the best I've got at the moment.

You know, I would have listened to your critique just as easily if it was just said a little nicer, right? I'm a big girl and it's not like 'Oh em gee, he was liek soooo meeeaaan!!111!' but it's more a matter of decency. I mean, what's the point in all that?

Thanks for pointing out your thoughts though, despite it all they were actually quite helpful.
Reply
:iconguroxchan:
GuroxChan Featured By Owner May 29, 2010
It's not getting nasty. It's harsh critiques (Although, I must admit, they were a bit much, but the picture pissed me off enough.)

Yes, yes, of course. But really, what do you use to practice? Do you even have knowledge of the basic human anatomy? In general, Anime doesn't have the best anatomy, but...srsly? SRSLY?

And, yes you're a big girl. So take some fucking critiques. You would get ass raped on actual art websites, I know I would as well, but I don't even post my art up on Deviant art. I could, but I wish not to.
Reply
:iconkokas-chan:
Kokas-chan Featured By Owner May 30, 2010
okay, number one. Use proper grammar when you're giving someone a .... 'harsh critique'? Don't make me laugh. If you're telling her to learn about human anatomy, I tell you to open a book every once in a while and see how normal people write the word 'seriously'.


That was a petty excuse to lash out at someone who at least tries to do good. Can't say the same for you.
Before you point fingers at people, try to think twice and go visit your own profile to realize that 'uhm..oh, gee! I have absolutely NO deviations!'

And honestly, that last line of yours made me laugh. "but I don't even post my art up on Deviant art. I could, but I wish not to."

That's just the coward's way out of things.
I don't care how good of an artist you trully are (I'll never know, you 'wish' not to show them to other people, yet you think you have the right to criticize the hard work of people who do) but unlike you, XFiercexxx tried hard to do this, and sure, she might not have her anatomy properly executed, and yeah, Sasuke may not look like Sasuke. But what matters is that she tried her best.

Which is, again, more than I can say for you.

Grow up, and stop wasting people's time whining about things you don't like. If you don't like someone's artwork, then there's a nifty button at the top right end of the screen that will do the job.
Reply
:iconguroxchan:
GuroxChan Featured By Owner Jun 4, 2010
Why should I bother with something that doesn't have much potential in the beginning? Son, I am disappoint, commenting on my 'srsly'? How dare thee. I read many books, some of which is probably far beyond your caliber. (LAWL. Go to your gallery, I see Twilight immediately, how the fuck did I know? Twifags go hand in hand with Naru-tards.)

I can still criticize things,and while I am at that, a critic can rate a film poorly but does not need to partake in scrip writing, directing, etc. themselves. However, I already have knowledge with many different art styles, artists in general, enough to have my say in it, and I am an artist myself. (Although still quite an amateur.)

And, no, I do not. Why? Because I do not want to flood this site with more shit than it already has. Also, I hate my scanner, but that's besides the point. It's not the cowardly way out of things, son, I have balls of steel after all, it's just knowing that you may not be that great, but you're much less shit than the people you criticize.

I am not wasting anyone's time, as my comments can be ignored. But they are not.
Reply
:iconasamioftheuchihaclan:
AsamiOfTheUchihaClan Featured By Owner Jun 7, 2010
Okay, just so you know: you can't say that you're 'less shit than the people you criticize' as you say, when you aren't giving any comparison terms; in case you haven't noticed, you're gallery is EMPTY.
Also, if you have have 'balls of steel' (I have no idea why you had to share that thought), stick them in you're mouth before trying to give advice, for you're own well being.
Reply
:iconguroxchan:
GuroxChan Featured By Owner Jun 8, 2010
No shit Sherlock, I've even stated it myself before. And Jesus Cunt Fuck, it doesn't take very much to be less shit as long as you have a common understanding of anatomy. Also, I despise my scanner (Have I said this before? I'm not sure. But if I have, I'll say it again.), it fucks up the quality of any art that I scan. However, even if it didn't, I still would probably refuse to upload it. Why? Even if it's less shit, it's still shit (At least, in my opinion, as I don't think it stands a chance to my favorite artists and thus is awful.), so I don't want to flood Deviantart with more un-necessary art.

Fuck yeah, balls of steel. Manry. And no thank you. However, you are free to stick them in your mouth, and afterward make me a sandwich.
Reply
:iconasamioftheuchihaclan:
AsamiOfTheUchihaClan Featured By Owner Jun 9, 2010
You're a total pedo for the last comment...:roll:
AS for the rest, yeah, sure, whatever makes you feel 'smart'.
Reply
(1 Reply)
:iconxfiercexxx:
XFiercexxx Featured By Owner May 29, 2010
Yes, seriously.

Grow the fuck up and have the balls to say you're being an asshole.
Reply
:iconguroxchan:
GuroxChan Featured By Owner Jun 4, 2010
My balls are plentiful. I am very manry, inspirational music comes on when I walk down the street.

And I am an asshole, but I am one who doesn't post my shitty fanart and then B'AWW when I get a negative comment.
Reply
:iconxfiercexxx:
XFiercexxx Featured By Owner Jun 4, 2010
There's this thing called overcompensation.

Who b'awwed? You're the one whining because you got caught with your head up your ass.

Being an asshole isn't something to be proud of, actually to normal human beings who have interactions with people outside the ones that deliver takeout to their mother's basement, it's considered a bad thing.

You're very brave when hiding behind a screen, which is all fine and good because it's all harmless fun when there are no consequences. But that doesnt make it ok.

Knock my work all you want, I don't really give a shit. But there are people out there with more fragile self esteem than me and I care about the person that you're going to end up hurting eventually.

Just be a fucking decent person or shut up, the sad truth is that no one gives a shit about what you say.
Reply
:iconguroxchan:
GuroxChan Featured By Owner Jun 8, 2010
Whining? right. You know, you started out quite positive in the beginning.

:iconfacepalmplz: Exactly where did I state that I was a basement dweller, son?

Just stating my opinion is all. I would never claim to be an internet tough guy.

:icontrollfaceplz: And that day will come soon. If someone an hero's (Suicide.) because of a comment I made, then they probably didn't deserve to live in the first place.

No. And that's fantastic, but that doesn't mean that I'll stop taking a few minutes out of my day to post comments like these. :icontrollfaceplz:
Reply
Add a Comment: